Friday, January 13, 2012

antara kenangan dan impian

assalamualaikum...

11 januari 2012 merupakan hari terakhir aku sebagai eksekutif sumber manusia di Perodua Manufacting. macam2 pengalaman, ilmu, dan kenangan yang telah aku tempuhi sepanjang berkhidmat di perodua...

tapi apakan daya.. jodoh aku tak lama di perodua.. aku mendapat tawaran dari sebuah syarikat GLC.. tawaran yang agak sukar untuk aku tolak... dan tawaran ini juga merupakan harapan mak ayah aku....

isnin ni, aku akan mulakan kerja sebagai eksekutif pelatih di TNB.. aku harapkan yg aku akan dapat belajar banyak benda di TNB nnt.. dan berharap supaya aku kekal lama kat tmpt baru nie...

thanks perodua atas segala ilmu yang telah saya pelajari selama ni... syukur pada Allah kerana akhirnya TNB pilih jugak aku nie..

ok, take care... bye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...