Saturday, January 7, 2012

anda ingin mengerjakan UMRAH dengan hanya RM100??

assalamualaikum...

ptg tadi, aku ke karnival yang diadakan dekat dengan rumah aku.. saje nak tgk ape yg ade, cuci2 mata tgk produk dari seluruh Malaysia... kaki aku terus melangkah sehinggalah aku di sapa oleh seorang hamba Allah...

"assalamualaikum.. tuan, nak tak saya beri peluang kepada tuan mengerjakan umrah dengan bermodalkan RM100"

aku terkejut sekejap.. mana mungkin dengan RM100 aku mampu mengerjakan umrah??

sedar dengan perubahan aku, hamba Allah ini mengajak aku masuk ke dalam booth mereka.. aku diperkenalkan dengan Ustaz Bahzan, pengasas mb4u. kemudian, aku diterangkan dengan detail oleh pengurus pemasaran mb4u, saudara ahmad jalian @ abg bob, bagaimana dengan modal RM100, mampu membawa kita mengerjakan umrah di Mekah...

sambil mendengar penerangan tersebut, hati ini berdetik, "aku ni kalau tggu cukup duit baru ke Mekah, lambat lagi laa jawabnye... mungkin ini jalan yang Allah berikan kepada aku untuk aku menjadi tetamu-Nya"

tanpa berfikir panjang, aku mendaftar menjadi ahli mb4u, dengan niat ingin mengerjakan Umrah pada usia muda, mencari pendapatan lebih, dan membantu muslimin-muslimat lain yang pastinya menyimpan hasrat ingin ke Baitullah, sekurang-kurangnya mengerjakan umrah dengan modal kecil, dan beserta dengan sedikit usaha..

semoga ini menjadi asbab kepada perubahan dalam hidupku.. insyaAllah...



klik link ini untuk maklumat lanjut.. http://www.mb4u.com.my/index.php

p/s: next entry, aku akan ceritakan bagaimana sistem ini berfungsi.. menggunakan 3 konsep mudah.. SBK, silaturrahim, bantu membantu ( if i not mistaken), dan kusyuk...

1 comment:

Anonymous said...

nnt cakap tau.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...