Sunday, August 21, 2011

plan lepas raya nie..

assalamualaikum...

tgh2 xleh tido ni, aku terpikir mana laa aku nak jalan2 pas raya nie.. pikir punya pikir, aii macam byk je tmpt nak pegi nie.. haha... the best thing is, xtaw nak pegi ngan sape.. main plan je... huhu..

ok, antara tempat2 yg telah di 'short listed' kan ialah:

1. mandi manda di sungai sendat, ulu yam..
2. bersuka ria jerit tak hengat di genting highland..
3. ber ice skating sampai tergolek di sunway pyramid..
4. bersalji sampai beku kat i-city
5. lepak2 sambil makan mlm kt ampang look out point
6. bersuka ria lg di bukit merah laketown resort
7. bersenam sampai semput naik bukit broga.
8. boat riding at putrajaya..
9. banana boat + aktiviti pantai kat port dickson/melaka
10. island tour...

haha.. ni da short listed.. agak2 td list aku mesti panjang kan... nak cter pasal g vietnam cam lmbt lg.. so, kita sembang dlm negara dulu.. huhu

tp, xde laa aku nak buat semua ni serentak lepas raya.. mau x berduit aku lepas tu.. pelan2.. huhu.. so, sape nak join aku, angkat tangan tinggi2.. haaa, yg kat blakang sana tu lompat2 skit.. pakcik x nmpk.. haha..

ok, bye..

4 comments:

Lynn said...

amboiii...sakat na

Khairi Aswad said...

moh ler join kaklin.. ajak bf skali.. huhu

Anonymous said...

hahah aku aku...dah lompat lompat mcm monyet dah nie..kih3~

Khairi Aswad said...

err.. knpa sampai cmtu effa?? hehe.. eksited sgt ke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...