Friday, June 17, 2011

alhamdulillah.. akhirnya...

assalamualaikum....

syukur, akhirnye aku abis jugak degree nie.. rasa lega sgt2... 2 tahun, rasa cpt sgt masa berlalu... kepada rakan2 sepejuangan, tahniah atas kejayaan kita semua.. jumpa time konvo nnt ok...

5 tahun belajar, macam2 kenangan aku ada... macam2 benda aku blajar.. terima kasih kepada UiTM kerana memberi peluang utk aku dan kawan2 menimba ilmu.. dan sejujurnya, aku bangga jadi produk uitm...

terima kasih yang x terhingga kepada mak dan ayah sbb sanggup menanggung pengajian aku selama 5 tahun.. tak terbalas aku dengan segala pengorbanan mereka utk aku belajar hingga ke peringkat ini..

terima kasih jgk kat pensyarah2 yang mengajar dari diploma sehingga degree... mohon dihalalkan ilmu dan tunjuk ajar tuan puan kepada sy... semoga ilmu2 itu dapat dipraktikkan bila kerja nnt..

dan, aku ingin ucapkan terima kasih sgt2 kat kawan2 yg selalu support aku, bg nasihat, buat jahat sama.. hehe.. PIC, G1o, housemate, classmate.. korang mmg sempoi abis.. jangan lupa kenangan2 kita bersama2 ok...

so, the next agenda is utk kerja plak.. harap2 jadi laa bulan 7 nie..

ok, bye...

2 comments:

Anonymous said...

tahniah friend!jumpe convo nt =)

FadzMeera said...

cgrate aswad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...