Thursday, October 21, 2010

ciri2 pemimpin kesayangan ramai...

haha....
meh sini nak gosip skit....
ada laa 1 ipta @ ipts nie....
sangat2 laa pelik...
dari top management, sampai laa ke orang bawah...
pelik sgt2...
datang ke student leader, pon pelik jgk... adoiii...
ape nak jadi laa kan....

meh nk gosip, ciri2 pemimpin pelajar yang menjadi pilihan di ipta@ipts nie...

1. CGPA 3.00 below...
2. mempunyai rekod jenayah lampau...
3. memperjuangkan hak STAF hingga ke titisan darah yang terakhir....
4. pandai memanipulasikan pendirian org...
5. suka tersenyum...
6. self esteem mau tinggi... kena saun ngan lecturer pon, cool je...
7. dan banyak lg.... haha

kesimpulannya, kalau nak jd pemimpin, kena ada ciri2 di atas... baru leh dapat anugerah... haha...

ok, bye

Monday, October 4, 2010

kegagalan berulang kembali...

pepatah bijak pandai...
'orang yang bodoh ialah orang yang mengulangi kegagalan yang sama utk kali kedua selepas gagal kali pertama..'

aku akui...
kegagalan ni menampakkan kebodohan aku...
akibat gagal mengukur kemampuan diri sendiri...
akhirnya aku membuang masa utk perkara yang aku da tau resultnye...

aswad.... aswad....
kenapa laa ngan hang nie..
cukop2 laa....
jangan laa dok bodohkan diri lg...
sedar diri tu skit...

ok, bye..

Friday, October 1, 2010

~pergi~

Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi.. pergi..

Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...