Tuesday, September 21, 2010

hati ini berkecamuk...!

sumpah...!
inilah perasaan aku skrg...
sangat berkecamuk...


bila pikirkan final exam yg start bulan depan...
bila pikirkan byk assignment x siap lg..
bila pikirkan perangai 'anjing2' yang menyakitkan ati...
bila pikirkan pasal hati...

mana laa x berkecamuk kalau dah byk sgt nak dipikirkan...

hurm...


Thursday, September 16, 2010

perasaan ini datang kembali...

last aku merasai perasaan nie, kira2 setaun yang lepas...
saat aku berada di semester akhir diploma...
perasaan sayu, sedih, suka, bercampur baur...
sedih dan sayu kerana bakal menamatkan zaman diploma...
dan berpisah dengan kawan2 kerana aku di melaka...
gembira sbb berjaya menamatkan diploma...

& perasaan yang sama menyerang kembali insan lemah ini...
lebih kurang 10 minggu lg..
dan kami semua akan menjalani latihan praktikal...
agak susah utk berjumpa lg lepas nie...
nak plak aku praktikal kat kedah...

kawan2 aku...
dalam masa yang ada nie...
aku harapkan kita dapat luangkan masa sama2...
supaya kenangan degree ni akan selalu dalam ingatan kita....

p/s : setiap pertemuan pasti akan hadirnya perpisahan... so, hargailah kedua2nye..

Monday, September 13, 2010

halal lagi suci...

akhirnye...
notebook yang ditunggu2 sampai jua....





meh nak stress kat sini...
notebook ni totally duit saye...

saya x TIPU duit kawan2 saye...

saya x MAKAN duit kawan2 saye...

saya x guna duit kawan2 saye untuk KEPENTINGAN DIRI saye...


saya buat cara halal...
xde sape nak bole sangkal...

saya xnak bila kita TIPU duit kawan2, MAKAN duit kawan2, guna duit kawan2 saye untuk KEPENTINGAN DIRI, nanti benda tu x berkat...

last2 HILANG..!

sekian terima kasih...


persamaan demi persamaan...

persamaan demi persamaan...
membuatkan perasaan aku semakin kuat mencari kebenaran utk semua ni...
suratan Allah @ sekadar kebetulan...

aku hanya berdoa kepada Allah...
andai ini semua suratan...
aku redha...
mungkin ini yang terbaik utk aku..

mungkin juga aku bole jadikan segalan kebetulan 1 satu suratan..
sape tau kan...
semoga aku diberikan petunjuk utk semua nie...

p/s : kali ni, aku macam optimis skit.. huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...