Sunday, November 22, 2009

x guna merayu...

x guna merayu...
kalau rayuan itu x diendahkan...
buat pening kepala ja...
asyik nampak salah kita je kan...
mungkin aku kena cari yg lain...

ya, aku akui suma tu berpunca dari aku...
ko xde buat salah papepon..
aku ingat benda ni dh jadi ngan aku...
xkan berulang dh...
tetiba jd lg, tp lagi teruk.. pening.. pening...

aswad, ko yg nak suma nie kan...
ko yg berharap sgt suma ni jadi...
nah, amek ko!!
padan muka ko aswad!!
ko pegi tgk cermin, ko gelak kuat2 depan cermin tu..
puas ati ko kan...

ye, tp tu dulu..
sekarang, aku nak pulihkan balik benda nie...
perit sgt2 bila jdi kali kedua...
benda2 bodoh yg aku buat nie...
da makan diri aku balik...

mungkin masa yg akan pulihkan suma nie..
kalau ini dh takdir tuhan, aku redha...
tp yg pasti, kali ke-3 xkan ada lg...
seboleh2 aku akan elak...

aswad... aswad.. nasib hg laa...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...