Saturday, November 21, 2009

kenangan itu kadang kala menyakitkan...

betul...
kadang kala...
kenangan yg kita anggap manis tu,
1 hari nnt akan jadi racun utk diri kita...
mungkin pada mulanya kita anggap kenangan itu akan jd kenangan terindah buat diri kita...
sampai bila2...
hinggalah tiba 1 saat,
kita dihambat kenangan itu...
menuntut kita mengulang semula kenangan yg manis itu...
tp kita x mampu...

susah utk org paham diri kita...
dan lecturer aku penah cakap...
akan sampai 1 ketika...
kita pon dah paham dengan diri kita sendiri...

hari ini...
aku sedarkan diri aku...
cukuplah diri aku ni tenggelam dalam kenangan...
aku kena teruskan hidup...
dan cipta kenangan baru...
mungkin kenangan yg bakal aku cipta x semanis kenangan2 lepas...
tp 1 hari, ia tetap akan jd kenangan yg akan aku ingat...

p/s; PIC, aku nak korang tau...
walau jarang macammana pon aku contact dengan korang...
walau sepi macammana skalipon aku kat melaka nie...
aku nak korang tau...
korang suma kawan terbaik yg penah aku kenal...
& kalau ada silap salah aku kat korang, aku nak minta maaf..
mmg aku x sedar selama ini aku buat salah ngan korang..
semoga persahabatan kita macam dulu2 balik ok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...