Sunday, October 4, 2009

kisah 3 oktober...

pg2 kol 9 dh siap nak pegi open house anjuran uitm....
fuhh, best...
macam2 makanan ada...
nak breakfast, nasi lemak ada, lontong pon ada...
nak makan tghhari, nasi ayam ada...
minum petang, ada bihun goreng, laksa, cendol... ( sedap weyh cendol nie.. aku sampai 3 kali.. huhu)
nak mood raya?? kuih raya, ketupat, rendang, lemang...
bosan?? ada karaoke.. pehh, boleh tahan suara budak2 KBM nie...

lepas abis jamuan, langsung ke dataran pahlawan..
tgk citer Tsunami at Haeundae...
terbaik weyh citer nie... aku pon nyaris2 nangis.. tp aircond dlam panggung kuat sgt.. so x terkeluar air mata ini.. haha
tp ada benda yg mengganggu konsentrasi aku tgk wayang...
kapel cina sebelah aku ni dok romen2 plak...
sial!!!
dh xtau nak tgk mana 1.. haha
tp pk kan bayaq 10 hinggit, aku fokus ja tgk wayang kat depan..

pastu rushing balik tun mamat...
bersiap utk organize konsert UNIC...
diorang suma ok.. terutama fakhrul..
sbb?? dia org KEDAH.. huhu
lg sorg, fadzli...
gelagat dia buatkan aku tingat kat seseorang.. USTAZ ZUL!
pengalaman menarik laa dapat jadi part of the team yg handle event nie...
waktu konsert diorang, salah 1 lagu yg diorang nyanyi buatkan aku tingat kat DIA..
khayal seketika.. hehe

balik rumah pkl 12.30..
tgk dapur..
Ya Allah.. macam kapal karam...
dalam kepenatan nie, aku buat jgk..
buang lauk2 open house yg dh xleh makan, basuh pinggan, mop lantai...
malas nak bising2..
pk2 balik, umah aku jgk kan...

pastu mandi &....
kayangan ku tuju..

p/s : hepi besday izza mardhia, azny & wawa

1 comment:

::SizuKa:: said...

3 oktober ni birhtday my mum..hehe..sj nak nyibuk kat cnie..hahah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...