Wednesday, September 9, 2009

Selepas 2 bulan...

lega...

perkataan yg dapat menggambarkan perasaan aku selepas 2 bulan kat bumi melaka nie...
dengan sekelip mata, dh ramai kawan aku...
aku pon pelik... org pemalu, pendiam cam aku ni, ada ramai kawan.. huhu
apapon aku bersyukur sgt sbb dh boleh adapt dengan suasana kat sini..

citer bab kawan2 nie, cam besa laa kan..
ada yang sengal (jenis ni ramai sgt kat melaka.. huhu),
yg skema, yg annoying, macam2 lg laa...

budak lelaki kos aku kebanyakkan dari uitm melaka...
so, masing2 dh kenal 1 sama lain...
n aku bertuah sbb diterima dlm kelompok diorang nie...
mulut jgn cakap laa.. nganjeng memanjang... haha
tp ati baik.. mintak tlg, insyaAllah diorang tolong...

kadang2 tingat gak kat kawan2 waktu diploma dulu...
& aku yakin, bukan aku sorang je yg still ingat kawan2 waktu diploma dulu.. tol x??
tp bila pk balik, sampai bila nak dibuai perasaan kan..
kena laa berpijak di bumi yang nyata...

aku sedar aku pon dh macam berubah kat melaka ni..
dulu kat kedah, aku pendiam gak.. x banyak cakap..
nak plak dalam kelas...
tp skrg dlm kelas, ada ja yg kena ngan aku.. (sori weyh.. huhu)
bercakap pon dah kasar skit.. ikot budak2 melaka nie laa.. ( x sedaq hg pon org melaka.. ngee)
tp loghat ibunda tetap di hati.. huhu

p/s : x sabar nak tggu konvo..

3 comments:

DoNa D!ya said...

tudia...pemalu ka????errrr....lalalalala

ARA Lindungan Bulan said...

pemalukah kamu dulu?????

;P

Betul..sy konpius nih!

nOra_haSniza said...

ceh...podah....pemalu la sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...