Friday, August 7, 2009

kesejukan melampau...

korang skrg tau kan aku study katne...
x jauh pon...
kat melaka jer...

tp hari ni, aku mengiakan cakap datuk pengarah uitm melaka...
blajar kat uitm kampus bandaraya melaka (KBM), macam blajar kat overseas..
aku xtau nape hari2 sebelum ni aku x rasa kesejukan ni..
tp hari ni suma cakap benda yg sama...
sejuk!!!!!!!!!!!!

bayangkan, aku yg kategori kebal dengan sejuk ni pon,
pakai 3 lapis baju...
tshirt 1, sweater 2!
nak plak kelas 'maraton' kol 8 sampai 6...

nak dijadikan cerita, puan hamiza, lect ob aku suh amek buku kat keta dia...
kat luar waktu tu mmg panas sgt2...
then bila sampai kat keta dia, aku masuk keta utk amek buku....
korang tau kan keta bila terdedah dengan panas, berbahang kat dalam tu...
tp aku rasa nikmat sgt!!
lega gila bila dapat rasa panas camtu...
padahal dulu, asal naik keta, berbahang je, mula laa nak ngomel...

permintaan kepada datuk pengarah...
tolong la datuk...
carik laa penyelesaian utk kurangkan kesejukan kat dlm bangunan kbm..
sejuk mmg laa selesa nak study..
tp kalau dh sejuk sangat pon xleh study gak..
asyik gigil jer...

apepon, KBM terbaik laa.. huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...