Thursday, April 16, 2009

-KENAPA..??-

hidup nie kadang kala...
banyak yang perit dari yang manis..
tp kompom2 laa kita xmo yang perit..
kalau boleh...
suma yang jadi kat dalam hidup nie...
nak sweet ja...
xmo tension2...
tol x??
tp x suma angan2 kita tu jadi kenyataan...
kadang kala kita disalahkan atas perkara yang kita x buat...
ape kes??
aii, pening2...
betol laa apa yang orang cakap...
kalau pk nak jaga hati suma org kat keliling kita...
hati kita nak campak mana??
kalau ada tong kitar semula kaler merah utk hati..
leh laa campak situ...
ni xde!
so, pahit ke, manis ke, suam2 kuku ke...
kita kena hadapi...
peduli je cakap2 org...
diorang bukan tau diri kita..
kita lebih paham sapa diri kita...

6 comments:

Anonymous said...

betui betui..
ikot kata hati...
follow ur instinct
peace!

Khairi Aswad said...

betol2...

DoNa D!ya said...

sokong!!!!!!!!

Anonymous said...

hikhik ade 2 pyokong la..da mcm supporter lak..lg2 sp mao support aku? heho...

Anonymous said...

yaya btul2.
penat utk mjaga hati semua org.

sokong!

Kalau dia meluat or tak suka,
dia bole jauhkn diri terus.
dan bole cari kawan yg lebih baik dr kita.

Pendek kata: pangkah tanda SOKONG.

SizuKa said...

ingatla..hidup ini mcm roda..apa yg berlaku ada hikmah...x semuanya akan manis2 blaka...belajarlah menerima hakikat...semuanya telah ditetapkan..Allah tahu apa yg terbaik utk kita..^^

*agak 'skema' jugak kdg2*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...