Wednesday, March 4, 2009

MOOD - Geram!!

aku betul2 bengang semalam..
nape??
ptg semalam ada kelas lending...
kelas dah start 15 minit...
baru laa 'geng jahat' datang..
dah laa lewat 1 hal..
pastu buat bising...
tarik kerusi suka hati..
eeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
dah tau lewat tu..
respect laa kawan2 nak dengar lecture..
pastu bila aku tegur suh angkat kerusi..
aku plak kena marah....
aiiii, ni melampau nie...
ikot hati aku, nak jer aku backhand budak 2 org nie..
tp xpe, sabar dulu...

pastu kol 4 kelas legal...
tetiba budak kelas aku suh aku carik kelas..
diorang nak ganti kelas legal ahad nie...
sebab nak cuti 4 hari...
hello!!
korang nak cuti, korang laa carik kelas...
dah tu, bila aku suh buat kat bilik seminar kaunseling,
xnak..
alasan jauh laa, malas laa, malu kat siswa laa...
kepala hotak korang!!
dah laa ptg tu aku mood x bape baik.. (aku ni kan slalu moody..)
mujur hormat kat miss anita jer..
kalau x, mmg aku nak tempik dah dalam kelas tu..
lepas sorg, sorg buat hal..
sibuk nak balik rumah,
macam budak part 1...
x sedar diri tu dah part 6..
dah nak grad...

eeeeee!!!!!!!!!!!
geram aku!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...